Franks Reiseblog

Franks Reiseblog

onsdag 20. juni 2012

Første tur med nybilen

Ja her står nybilen klar på kongsberg ja da er nr kommet på å vi er klar til å kjøre kjører sammen med trond .Nesset han har den fleren som står bak min bil 7.100 kommer ner til Sandefjord der er det fult på bobilplassen,så vi kjører videre til Larvik der vi står på lørdag Det er litt spesielt å se 3 Niesmann+Bischoff etter verandre parkert på stellplass i Larvik på fredagskvelden 15/6 2012 det er min som står først fra venstre Arto så er det trond Flair 7.100 så er det en bil fra Risør 8000i vi tar en tur ut på byen å spiser pitza på peppes å tar noen pils jeg å trond må jo feire nybilen. På lørdagen kjører vi til Lillesand der vi står i bobilhavnen fin plass I dag 20/6 har jeg kjørt til Sandefjord der jeg står i bobilhavnen fin plass å et nydelig vær +18 no i kveld Valfanger monomentet som står i sentrum av sandefjord Etter en tur på byen så blir det grilling å noen pils stelplassen ligger like nede i havna der fergen til strømstad går

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Franks Reiseblog