Franks Reiseblog

Franks Reiseblog

fredag 6. juli 2012

reisen hjem fra Kongsberg går opp Sverige

på tur fra Kongsberg å hjem igjennom Sverige,brukte en uke på turen kjørte førtst til skogbruksmuset på Elverum stod der i 3 dager fint å varmt vær
fin plass å stå her ikke sant torbjørn Kjørte så over til sverige til Mora der ble jeg en natt på stellplassen:Traff noen hyggelige svensker som jeg grillet sammen med di var medlemmer av husbilsklubben vi ble enige om å møtes i Spania til høsten blir koselig det. Om morgenen når eg våknet var det kommet sircus på plassen det var Maximus så jeg flyttet neste dag til Orsa stod oppe ved bjørneparken. ikke det beste været så alderede neste dag kjørte jeg til Sødehamn kjørte i fint vær ut til kysten stod først nede i båthavnen å drakk kaffe men flyttet så over på stellplatzen fantisk fin plass nede på kaien rygget bak på gresset stod der i flere dager var også dotømming.
Natt med måneskinn på stelplatzen herlig å vere på bobiltur
Fra stellplatzen i Hudiksvall også en fin plass helt nede ved sjøen står hrlt usjenert til der
Hudiksvall
Hudiksvall
stellplatz nor om vilhelmina der jeg møtte Erik og Bibbi
etter på kjørte vi til hytten i hemmavann der vi grillet i gapahuken om kvelden mye god mat å drikke i koppen takker for at eg fikk komme på besøk Erik å Bibbi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Franks Reiseblog