Franks Reiseblog

Franks Reiseblog

mandag 28. januar 2013

i dag kom vår frisør til campen

I dag hadde åke bokad frisøren hon skulle komme kl 11 så da passad det bra for meg å klippe meg-
no når vi går mot vår å sommer kunne hun få klippa en del.
for in klipp betalade jeg 10 aur billig.Det er en  jente  fra holland som bor oppe i alfas del Pi. som klipper
Så neste gang har jeg bokad den 18 mars

Åke er først ut han ble riktig fin

her er hun begynt å klippe
 
 
ble ikke så alle verst resultat når jeg ble ferdig
 
 
 
 
 
det har brent noen dager oppe i fjellet mot kalpe
har kjent røyken helt hit til orange grove.
dem ar brukt helikopter i slokke arbeidet
 
 
 det har vert en fin dag på orange grove camperpark i dag
håper den blir like varm å fin i morgen også

 
 
 





2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt Frank! Hoppas du kommer att trivas i den nya frisyren....

    SvarSlett
  2. hei ja det ble betre nu godt å få alt håret bort no når det begynner å bli vår å varmere

    SvarSlett

Franks Reiseblog